
Mając na uwadze komercyjne zastosowanie designu, przy projektowaniu bierzemy pod uwagę grupę docelową, kontekst, potrzeby, cele i wymagania rynku. Wśród naszych realizacji znajdziecie logotypy, identyfikacje wizualne, projekty opakowań produktowych oraz publikacji.


Buildman
branding marki

Hialuronica
kreacja tożsamości wizualnej i identyfikacja wizualna

Cosmo
branding marki

Planetarium Śląskie
Komunikacja wizualna i kampania promująca otwarcie instytucji
Tony Industrii
Aranżacja przestrzeni wystawy

Centrum Aktywności Społecznej w Mikołowie
Wayfinding Centrum Aktywności Społecznej Mikołów

Ogród
Komunikacja wizualna i projekt publikacji „Ogród” Jerzego Szymika

Palowice
Branding i identyfikacja wizualna Palowic

Akademia Przemysłu i Środowiska
Kreacja design systemu obejmującego wszystkie punktów styku.

Biennale Warszawa
Tożsamość wizualna dla instytucji kultury

Panomedia
Identyfikacja wizualna dla marki realizującej projekty B2B oraz B2C

Muzeum Miejskie w Tychach
Branding i identyfikacja wizualna dla muzeum

anglojęzyczna.
Strategia wizerunkowa oraz identyfikacja wizualna dla zespołu szkół i przedszkoli

Rivendell
Branding firmy budującej domy szkieletowe

Szlak Miejski Tychy – system trasy spacerowej
Szlak Miejski Tychy

Kowalski Mateusz — classical guitarist
Tożsamość wizualna marki osobistej Kowalski Mateusz – classical guitarist

Strzygi
Kuźnia dobrych treści

Tyska Galeria Sportu
Branding oraz projekt wystawy stałej

Poszetka
Klucz wizualny komunikujący 10-lecie firmy

Onde
Logo dla firmy z branży ślubnej

14 spojrzeń
Opakowanie produktu, projekt okładki płyty oraz system wizualny do działań promocyjnych zespołu

Manhu
Identyfikacja wizualna
