Tyska Galeria Sportu
Branding oraz projekt wystawy stałej dla oddziału Muzeum Miejskiego w Tychach


Wizerunek galerii
Zadaniem projektowym było stworzenie tożsamości wizualnej Tyskiej Galerii Sportu, czyli nowego działu Muzeum Miejskiego w Tychach.
Ważnym elementem pracy było wypracowanie systemu wizualnego dla miejsca, czyli galerii mieszczącej się na stadionie, a także stworzenie identyfikacji, która będzie wykorzystywana w różnego typu materiałach reklamowych, promocyjnych i informacyjnych.
Sportowa symbolika
Bazową symboliką wykorzystaną w tworzeniu wizualnego języka TGS były moduły wynikające ze stylistyki wyświetlaczy sportowych używanych do wyświetlania wyników.
Moduły posłużyły do budowania w przestrzeni wystawy znaków różnych dziedzin sportowych. Założenia wizualne zostały dostosowane do potrzeb, charakterystyki przestrzeni oraz prezentowanych na wystawie archiwaliów.






Kompleksowy branding
Wypracowany język wizualny znalazł zastosowanie nie tylko w przypadku tworzenia wystawy stałej, ale także w różnego typu materiałach promocyjnych.
Dzięki przyjętym założeniom identyfikacja i kreacje reklamowe instytucji były konsekwentne i spójne.









Projektanci
Agata Adamus (przestrzeń wystawy), Hanna Stano (logo), Marcin Kasperek (grafiki wystawy, komunikacja wizualna, logo i identyfikacja wizualna)
Art Director
Marcin Kasperek
Realizacja
2015—2017