fbpx

Planetarium Śląskie

Komunikacja wizualna i kampania promująca otwarcie instytucji — Planetarium Śląskie.

Naszym zadaniem było nie tylko wykreowanie komunikacji wizualnej otwarcia Instytucji, ale i przeprowadzenie kampanii promocyjnej otwarcia. Projektując klucz wizualny musieliśmy wziąć pod uwagę, że nasza komunikacja wizualna i kampania będzie wykorzystywana w różnych kanałach medialnych. Projekt związany z otwarciem miał wyróżniać się na tle codziennej komunikacji instytucji oraz opowiadać o nowych budynkach Planetarium.

Zależało nam, aby wydźwięk promocji posiadał pewien przewrotny smak, odnosił się do wspomnień i przywiązania odbiorców do samego planetarium, oraz był w oczywisty sposób nieco kosmiczny!

Komunikacja wizualna i kampania planetarium media komunikacja hasło

Futurystyczny styl staraliśmy się osiągnąć w kluczu wizualnym kampanii. Łączymy w nim oczywiste i nieoczywiste elementy architektury instytucji.

Naszym zadaniem było nie tylko wykreowanie komunikacji wizualnej otwarcia Instytucji, ale i przeprowadzenie kampanii promocyjnej otwarcia. Projektując klucz wizualny musieliśmy wziąć pod uwagę, że nasza komunikacja wizualna i kampania będzie wykorzystywana w różnych kanałach medialnych. Projekt związany z otwarciem miał wyróżniać się na tle codziennej komunikacji instytucji oraz opowiadać o nowych budynkach Planetarium.Naszym zadaniem było nie tylko wykreowanie komunikacji wizualnej otwarcia Instytucji, ale i przeprowadzenie kampanii promocyjnej otwarcia. Projektując klucz wizualny musieliśmy wziąć pod uwagę, że nasza komunikacja wizualna i kampania będzie wykorzystywana w różnych kanałach medialnych. Projekt związany z otwarciem miał wyróżniać się na tle codziennej komunikacji instytucji oraz opowiadać o nowych budynkach Planetarium.

Komunikacja wizualna i kampania planetarium infokioski wyświetlanie

Komunikacja wizualna i kampania zdjęcie planetarium

Klucz wizualny jako kolaż

Traktując każdy fragment grafiki jako osobny element mogliśmy bezproblemowo dopasowywać nasz przekaz do różnych formatów reklamowych, a aplikując elementy grafiki na fotografie utrzymaliśmy spójny charakter wszystkich działań promocyjnych.

Komunikacja wizualna i kampania planetarium media komunikacja instagram post

Komunikacja wizualna i kampania planetarium media komunikacja instagram

Projektanci
Magdalena Dziedzic, Marcin Kasperek

Copy, PR, Media
Artur Szczęsny

Fotografie
Wojciech Radwański

Art Director
Marcin Kasperek

Realizacja
maj 2022

Powrót

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!

Udostępnij