anglojęzyczna.
wesołekrasnoludki.
żorek.
Zespół prywatnych szkół oraz przedszkole będące liderem
w dziedzinie nauczania wczesnoszczkolengo
Nasz klient jest autorytetem w dziedzinie edukacji wczesnoszkolnej. Za sterami ich szkół stoją osoby kompetentnie podchodzące do swojej pracy. Realizują podstawę programową tak, aby dobrze przygotować dzieci do rozpoczęcia nauki w szkole. Zarówno pod kątem dydaktycznym, jak i emocjonalnym.
Dobry, gustowny i przemyślany branding dostosowany został do odbiorców, aby czuli, że są w profesjonalnych rękach.
Problemem placówek było to, że nikt nie kojarzył ich jako prowadzonych przez to samo kierownictwo. Odbiorcy myśleli, że są to odrębne placówki nie zauważając, że dzieci, które zaczęły wychowywać się w Krasnoludkach zawsze przechodziły albo do Żorka albo do Anglojęzycznej.
Sam znak firmowy przejawiał się w przeróżnych wariantach. Wspólnym mianownikiem wszystkich było jednak nawiązywanie do książki. Przystępując do redesignu logo, dopasowaliśmy do niego otwartość dziecka na świat, podążanie za ideałami i kształtowanie charakteru.
Charakter wizualny
Branding obraliśmy do placówek tak, że starsze dzieci mają bardziej „dorosłe” wektorowe wzory wraz z „donośniejszymi” kolorami, a wzór dla młodszych dzieci jest jak rysowany od ręki by nadać mu nieco bardziej infantylny charakter.
Prosta triada
Loga korelują ze sobą w oparciu o zmieniający się charakter sygnetu
Dla każdej z placówek wybraliśmy odrębną kolorystykę. Spójność wizualną zapewnia użycie tej samej typografii i układu elementów w znaku.
Wyciągnęliśmy element charakterystyczny z logo i użyliśmy go do stworzenia piktogramów, przy użyciu kolorów dostosowanych do danej placówki. Gama piktogramów opiera się na szeroko pojętych skojarzeniach ze szkołą, nauką i poznawaniem świata.
uzupełnienie wizerunku
Zaprojektowane są one w taki sposób, aby komponowały się ze zdjęciami, tekstem i innymi elementami.
Strona www
Nie tylko efektowna, ale przede wszystkim efektywna – strona WWW uszyta na miarę.
Przed dokonaniem redesignu strony WWW przeprowadzone zostały specjalne badania socjologiczne wśród rodziców uczniów i przedszkolaków. Dzięki wynikom badań mogliśmy dostosować stronę pod kątem tego, czego rodzice najczęściej wyszukują. Badania pokazały nam, z których elementów dotychczasowych na stronie mogliśmy zrezygnować oraz jakie elementy powinny się na niej pojawić.
Projektant
Magdalena Dziedzic, Jessica Ciupa, Marcin Kasperek
Art Director
Marcin Kasperek
Realizacja
kwiecień 2020