Mając na uwadze komercyjne zastosowanie designu, przy projektowaniu bierzemy pod uwagę grupę docelową, kontekst, potrzeby, cele i wymagania rynku. Wśród naszych realizacji znajdziecie logotypy, identyfikacje wizualne, projekty opakowań produktowych oraz publikacji.
Buildman
branding marki
Hialuronica
kreacja tożsamości wizualnej i identyfikacja wizualna
Cosmo
branding marki
Planetarium Śląskie
Komunikacja wizualna i kampania promująca otwarcie instytucji
Tony Industrii
Aranżacja przestrzeni wystawy
Centrum Aktywności Społecznej w Mikołowie
Wayfinding Centrum Aktywności Społecznej Mikołów
Ogród
Komunikacja wizualna i projekt publikacji „Ogród” Jerzego Szymika
Palowice
Branding i identyfikacja wizualna Palowic
Akademia Przemysłu i Środowiska
Kreacja design systemu obejmującego wszystkie punktów styku.
Biennale Warszawa
Tożsamość wizualna dla instytucji kultury
Panomedia
Identyfikacja wizualna dla marki realizującej projekty B2B oraz B2C
Muzeum Miejskie w Tychach
Branding i identyfikacja wizualna dla muzeum
anglojęzyczna.
Strategia wizerunkowa oraz identyfikacja wizualna dla zespołu szkół i przedszkoli
Rivendell
Branding firmy budującej domy szkieletowe
Szlak Miejski Tychy – system trasy spacerowej
Szlak Miejski Tychy
Kowalski Mateusz — classical guitarist
Tożsamość wizualna marki osobistej Kowalski Mateusz – classical guitarist
Strzygi
Kuźnia dobrych treści
Tyska Galeria Sportu
Branding oraz projekt wystawy stałej
Poszetka
Klucz wizualny komunikujący 10-lecie firmy
Onde
Logo dla firmy z branży ślubnej
14 spojrzeń
Opakowanie produktu, projekt okładki płyty oraz system wizualny do działań promocyjnych zespołu
Manhu
Identyfikacja wizualna
