Menu

Wizerunek galerii

Zadaniem projektowym był kompleksowy branding Tyskiej Galerii Sportu, czyli nowego działu Muzeum Miejskiego w Tychach. Ważnym elementem pracy było wypracowanie systemu wizualnego dla miejsca, czyli galerii mieszczącej się na stadionie, a także stworzenie identyfikacji, która będzie wykorzystywana w różnego typu materiałach reklamowych, promocyjnych i informacyjnych

Sportowa symbolika

Bazową symboliką wykorzystaną w tworzeniu wizualnego języka TGS były moduły wynikające ze stylistyki wyświetlaczy sportowych używanych do wyświetlania wyników. Moduły posłużyły do budowania w przestrzeni wystawy znaków różnych dziedzin sportowych. Założenia wizualne zostały dostosowane do potrzeb, charakterystyki przestrzeni oraz prezentowanych na wystawie archiwaliów.

Kompleksowy branding

Prace projektowe prowadzone dla Tyskiej Galerii Sportu pozwoliły na wypracowanie języka wizualnego, który znalazł zastosowanie nie tylko w przypadku tworzenia wystawy stałej, ale także w przypadku różnego typu materiałów promocyjnych. Dzięki przyjętym założeniom identyfikacja i kreacje reklamowe instytucji były konsekwentne i spójne.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!