Menu

Kontrapunkt apartamenty

Muzyczny szyk

Klientem było biuro sprzedaży apartamentów w Poznaniu. Projekt architektoniczny, a także nazwa nieruchomości – Kontrapunkt – nawiązywały do symboliki muzycznej. Intencją klienta było, aby oprawa graficzna także podejmowała symbolikę muzyki. Język wizualny wypracowany miał więc zostać w oparciu o określoną tematykę.

Logotyp i identyfikacja

W rezultacie prac projektowych została opracowana identyfikacja wizualna, która w delikatny sposób nawiązywała do symboliki muzycznej, dzięki czemu dobrze komponowała się z nazwą oraz wyglądem samych nieruchomości. Projekt logotypu łączył inspiracje muzyczne z nawiązaniami do przestrzeni mieszkania.

Key visual

W procesie projektowym został wypracowany key visual, czyli główny element graficzny marki. Stanowi go logotyp zaprojektowany jako pomieszczenie z przechodzącą przez nie pięciolinią. Element graficzny będzie powtarzany w większości materiałów reklamowych marki. Jego prosta i stylowa forma dopuszcza szereg możliwych aplikacji.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!