Menu

Biennale Warszawa

Przemyślany branding

Biennale Warszawa to interdyscyplinarna instytucja kultury, prowadząca działalność artystyczną, badawczo-naukową, edukacyjną oraz społeczną. Działania instytucji łączą obszar kultury i sztuki z obszarem teorii i nauki oraz aktywizmu społecznego. Nowopowstała instytucja potrzebowała identyfikacji wizualnej dopasowanej do tematyki działalności.

Funkcjonalny klucz wizualny

Kluczowe stało się stworzenie klucza wizualnego, który z jednej strony zróżnicuje wizualnie różne działania instytucji, a z drugiej strony sprawi, że będą one rozpoznawalne w ramach wspólnego języka graficznego marki. Wypracowano ideę budowania identyfikacji na siatce, która jest dostosowywana do poszczególnych inicjatyw.

Element i całość

Budowanie na siatce stało się elementem identyfikacyjnym w odniesieniu do struktury działania instytucji. Zaprojektowana identyfikacja i komunikacja wizualna została wdrożona. Kilkuetapowe, rozległe działanie objęło stworzenie layoutów, kompletu materiałów towarzyszących spektaklom, materiałów promocyjnych off- i on-line, zestawu gadżetów oraz witryn.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!