Menu

Beskidzka – logopeda

Nowa marka w znanym miejscu

Celem projektu było stworzenie od podstaw wizerunku nowej placówki prowadzącej badania diagnostyczne i terapię. Dodatkowym kontekstem pracy był fakt, iż w tym samym miejscu wcześniej działała poradnia o podobnych usługach. Nowy wizerunek musiał więc znacznie odróżniać się od tego, który kojarzony był z miejscem działania poradni.

Branding od podstaw

Efektem procesu projektowego było stworzenie wizerunku nowoczesnej, profesjonalnej instytucji. Kluczem wizualnym stały się klocki – nawiązujące do jednej z ulubionych zabawek dziecięcych, wykorzystywanych m.in. w działaniach diagnostycznych i terapeutycznych. Wizerunek odwoływał się także do sowy jako symbolu wiedzy i mądrości oraz bazował na energetycznej zieleni.

Wnętrza mówią

Klucz wizualny zastosowany został nie tylko do druków firmowych. Przeniesiono go także do wnętrza, dzięki czemu klienci przychodni mogli bez trudu rozpoznać, że trafili we właściwe miejsce. Branding wnętrz wynikał wprost z ustalonej formy komunikacji wizualnej. Pozwolił silnie zakomunikować miejsce marki i ugruntował pozycję instytucji na rynku.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!